Deze kipjes waren al eerder de klos.

klosjes-en-kipjesIn weblogland klost het van de klosjes, in allerlei kleuren en maten zijn ze te vinden bij bijvoorbeeld  INGRID , of bij  JUUL  en warempel ook in mijn éigen kast. Geheel vergeten en ondergeschoven kwam ik mijn kipjes tegen, jawel aan weerszijden voorzien van klosjes. Ik heb deze kakelende dames (of heren hihi) afgelopen pasen gemaakt. Op de handwerkbeurs in Rijswijk had ik mij laten verleiden tot het aanschaffen van de handige mallen van MARTIMITCHELL. Het was echt mijn allereerste werkje, nooit eerder een rolmes gebruikt, laat staan door stof gesneden. Ik heb het met de hand genaaid. De achterkant zit er lekker scheef om heen omdat ik in plaats van een achterkant en  een bies, één geheel wilde. ..dwars als altijd……Eigenlijk wil ik er gauw weer eens mee aan de slag.koekjes-en-kerstbal

Met mijn sok en mijn borduurwerk ben ik niet heel veel verder. Bij de sok is echt een steek gevallen dus durf ik niet goed verder. Bij het borduurwerk is er nu een kerstster bij en een kerstbal. Als laatste wil ik er nog een kerstklokje bij maken.  Helaas moet ik Tussendoor  ook weleens iets aan het huishouden doen, de linnenkast moest dringend opgeruimd, de kerstkoektrommel was weer leeg dus moest er gebakken, de kerstboom wilde nog graag een kleed om de emmer, mijn boek was ook erg spannend, mijn borduurgaren moest netjes op een kartonnetje, al die andere weblogs en sites die ik wil lezen…dus soms komt het handwerken Tussendoor…..

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. joseekool
    Dec 15, 2008 @ 19:09:57

    😛 dat vind ik ook, dus rustig aan😛 😛

    Beantwoorden

  2. mm
    Dec 16, 2008 @ 07:46:40

    AA liefff quiltje !!!
    Hihi, ben ik ook …eigenwijs !!;-)

    Schrik mij een hoedje, opeens allemaal ‘stippen’ door mijn beeld !!

    Haha tis sneeuwwww en het gaat van links naar rechts wanneer ik mijn muis verzet !!
    Nét echt, leuk !!!

    Beantwoorden

  3. joseekool
    Dec 16, 2008 @ 08:26:32

    🙂 ah Marianne, is dat schrikken op de vroege ochtend, cpjtr problemen, maar nee, Josee wou ook ff leuk aan de sneeuw🙂

    Beantwoorden

  4. Natascha
    Dec 16, 2008 @ 12:20:39

    He wat leuk het sneeuwt bij jou op de site !!! Geeft het weer en lekker winters tintje .
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. Annelies
    Dec 16, 2008 @ 13:57:56

    Leuk hoor, die seeuw.
    Wat grappig dat je twee klosjesblokken bent tegengekomen !
    Ga je er nog meer maken ?
    Je borduurwerk ziet er erg gezelig uit.

    Beantwoorden

Geef een reactie

