Zonder enige bescherming tegen andere weertypen

koninklijke-sneeuwpop

hebben wij deze Koninklijke Sneeuwpop gisteren in de Paleistuin achtergelaten. Wij konden niet vermoeden dat een parapluie beter was geweest om hem te geven dan een krakkemikkige bezem. Wél had hij nog genoeg gelegenheid om dit geweldige hoofddeksel te showen. Monique van KLEURRIJK VILT heeft deze gemaakt. Ik kreeg het deksel als dank voor mijn, ahum, prettige steun bij een winterfair in Rijswijk vorige winter. De fair viel, voor wat ons betreft, erg tegen. Nu ga ik haar opnieuw prettig ondersteunen op de KERSTMARKT LEIDEN het komende weekeinde.  INGRID SUPERGOOF heeft ook een leuke in de planning voor het komende weekeinde.

sneeuwpop-rode-mutsTussendoor heb ik niet stil gezeten, ik ben al aardig gevorderd met de leuke kerstborduurtjes. Het rood en groen is met handgeverfd garen van THE GENTLE ART alleen kocht ik het mijne bij CROWNSTITCHES.

Vraag blijft nu wel, welke sneeuwpop er langer gebruikt maakt van de rode muts, …lol

Ik heb inmiddels ook iemand van weblog bedrijf benaderd over de foto’s die steeds weg zijn. Het is in behandeling….

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anne
    Nov 24, 2008 @ 19:38:17

    Wat een leuke sneeuwpop!!😀

    Beantwoorden

  2. Rob
    Nov 24, 2008 @ 19:41:33

    leuk hoor, de eerste sneeuwpop van het seizoen, dat er nog maar een paar mogen volgen…

    Beantwoorden

  3. Edith
    Nov 24, 2008 @ 20:47:58

    is this for real???
    That more snow men may follow…and not needing umbrella’s

    Beantwoorden

  4. lut
    Nov 25, 2008 @ 07:51:04

    Leuke kerstborduurtjes!

    Beantwoorden

  5. Ingrid.
    Nov 25, 2008 @ 07:56:27

    Geweldig ; al een sneeuwpop ! Hier is het niet echt van in de sneeuw spelen gekomen er lag haast niks… Helaas , maar wie weet komt het nog !
    Vrolijke borduursels !
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  6. Cobie R
    Nov 25, 2008 @ 17:07:22

    wat een heerlijk gezicht Josee en je borduurwerk word vast mooi ,groetjes Cobie

    Beantwoorden

  7. Natascha
    Nov 26, 2008 @ 10:51:22

    Je zou toch bijna met je borduurwerkje naast je sneeuwpop gaan zitten al is het alleen maar voor de gezelligheid.
    roetjes Natascha

    Beantwoorden

  8. mm
    Nov 26, 2008 @ 13:16:00

    Leuk je sneeuw mannen.
    de “koude” en de geborduurde !!;-))

    Dat zijn alweer heel wat motiefjes, leuk !!

    Je blijft zuinig met stof hé !!?😉
    Voor mijn gevoel dan, ik werk met een borduurring dus heb altijd hele randen extra !!

    mm

    Beantwoorden

  9. monique
    Nov 27, 2008 @ 10:09:34

    wat leuk Josee !!!!!
    staat hem goed ,die hoofdband .LOL
    je bent weer ijverig ,leuke borduurtjes !!!
    monique

    Beantwoorden

  10. Petra
    Nov 27, 2008 @ 19:25:33

    Leuk sneeuwpopje! Je borduurtjes heb ik al in het echt mogen aanschouwen…superleuk!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

