Een kippige Trui.

2-kippen-en-een-katMag ik ff voorstellen, van voor naar achteren treffen we eerst Truitje 2. Helaas vind ik haar zo mislukt dat zij tot speelgoed van Lodewijk verworden is. Oók Lodewijk vindt haar maar zo zo, want hij keurt haar nooit één blik waardig. Daarachter treffen wij Trui, deze Trui is aardig gelukt. Al surfend over het net vond ik een foto van deze kip bij de QUILTKAT en was op slag verliefd. Een beetje rommelen, beetje aan hubby vragen hoe het in elkaar zou zitten. Nog  verder surfend kwam ik DIT patroon tegen maar toen zat Trui al in elkaar. Voor een eerste project ziet ze er toch aardig uit……Ze heet Trui omdat ik verder nooit  brei….lol.

Het stormt en het regent dat het giet, afgewisseld door hagel. Dochterlief is door Jan de Wind van haar fiets gewaaid en in de traimrails geraakt met haar voorwiel. De rest spreekt voor zich, eenmaal in de rails kun je nog maar een kant op en dat is de grond. Gelukkig waren er 2 mannen toegesneld om haar weer op de been te helpen. Stuur scheef, knie open en een zere hand….

3-brillenOoit weleens beige speculaas gegeten? Wij nu wel, gelukkig smaakt het hetzelfde als donkere speculaas…..alleen met lichtbruine basterd gemaakt…

Kippig, hoezo kippig? Zelfs met 3 brillen op een rij is het borduurlinnen een beetje aan de fijne kant…lol. Misschien ligt het aan het donkere weer en moet ik ook overdag de daglicht lamp aan doen..  Niemand hoeft mij te vragen hoeveel draden per vierkante centimeter, want daar begrijp ik niets van. Ik zoek een patroontje en begin met borduren, deze keer wél voldoende van de kant zodat ik er nog iets anders mee kan doen. Het komt van DEZE weblog. Oók zeker hartveroverend vind ik deze SNEEUWPOP .

Nog een extra mededeling; ik begrijp maar niet waarom mijn foto’s steeds uit de berichten zijn….. Kom nog eens langs op een ander moment, dan is de foto er misschien weer wel.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Nov 21, 2008 @ 21:20:42

    ik zie heel mooie foto’s hoor, werkt prima! wat een leuke borduurtjes!! sneeuwman meteen opgeslagen natuurlijk!!! je bent lekker bezig!

    Beantwoorden

  2. joseekool
    Nov 21, 2008 @ 21:31:17

    😛 Petra, dank je. sneeuwman heel leuk😛 het gaat eigenlijk over foto’s uit eerdere berichten😦

    Beantwoorden

  3. lut
    Nov 22, 2008 @ 09:16:12

    Heel leuke patroontjes! Fijn weekend

    Beantwoorden

  4. mm
    Nov 22, 2008 @ 11:52:32

    TRUI is enig !!!
    Toch maar mooi zelluf gedaan.

    Och arme DD, pijnlijk.

    Ik zie een brillenserie net als bij mij, veel !!
    Leuke borduurtjes .

    Ik dacht dat de oudere foto’s trager openden.

    Beantwoorden

  5. Natascha
    Nov 22, 2008 @ 14:25:21

    Wat een leuke dingen heb en ga je weer maken, en zo met dit winterse weer heb je hier alle tijd voor, want nu komen we helemaal de deur niet meer uit !!!

    En wat betreft je brillen..je heb tenminste altijd een reserve (dikke knipoog )

    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  6. Ingrid.
    Nov 22, 2008 @ 14:37:52

    Ziet er leuk uit , ga je nu aan een kippenren beginnen ?
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  7. joseekool
    Nov 24, 2008 @ 15:10:39

    😛 Lut, hartelijk dank.😛 Marianne, ik blijf zoveel mogelijk zelluf doen😉😛 Natascha, drie brillen op een rij, ze horen er echt bij 😛 Ingrid, aan een kippenren begin ik niet, in mijn eentje ben ik al goed voor een ren😉

    Beantwoorden

  8. Trackback: Zo snel als een « Het weblog van
  9. Trackback: Met een klein « Soyee.nl

Geef een reactie

