ARISTOCrAT LODEWIJK,

statig kijkt hij over onze eettafel, alwaar hij sinds vanochtend ingelijst en wel hangt. Geborduurd is hij door Anne-Sterre onder toeziend oog van Lodewijk zelf.  Zij borduurde naar voorbeeld van cat treats van  THE TRILOGY  , maar vond dat Lodewijk er zelf toch iets anders uitziet. Goed voorbeeld van de ouders, om het altijd anders te doen dan er staat, doet goed volgen en zo heeft zijzelf al het wit uitgeteld om hem meer te doen lijken.

Applaus, applaus. Zeg nou zelf, ze lijken sprekend op elkaar…..

Dit zijn ook borduurwerken die mij erg aanspreken. Ik kocht het bij  CROWNSTITCHES op de handwerkbeurs in Zwolle februari van dit jaar. Zij verkopen ook mooi handgeverfd garen, dat gebruik ik bij voorkeur als het handwerk niet gewassen hoeft te worden, want het loopt wel door… Tsja, dit aardbeienwerkje ligt ook nog ergens om afgemaakt te worden, ineens was de lol eraf. Volgens het patroon zou het een biscornu worden, maar gaandeweg bleek dat dat helemaal niet gaat als alle aardbeien dezelfde kant op kijken.. Bovendien had ik weer eens té dicht op de kant  geborduurd en is er geen vlees meer over om het fatsoenlijk af te werken… een heerlijk werkje was het wel..in de zon op het balkon..

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anne
    Okt 23, 2008 @ 09:30:43

    Zelf vind ik dat hij leuk geworden is😛

    Beantwoorden

  2. Marga
    Okt 23, 2008 @ 11:42:00

    Complimenten aan Anne, hij lijkt echt heel goed. Was het je eerste werkje of borduur je vaker?
    Ook die aardbeitjes vind ik leuk, lekker simpel en eenvoudig. Jammer dat het zo dicht op de rand zit, want met de aarbeitjes een kwart slag gedraaid, had je er nog wel iets van kunnen fröbelen😉

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Okt 23, 2008 @ 13:59:27

    Anne Sterre (prachtige namen) hij is énig.
    En hij LIJKT, knap gedaan joh.
    De snorharen maken het helemaal af.

    Aardbeitjes op z’n kop zijn ook lekker hoor😉
    Ook leuk voor op een mandje (heb ik ook) of als naaldenboekje.

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Okt 23, 2008 @ 14:00:40

    hier nog het streepje voor tussen de naam –

    Beantwoorden

  5. Petra
    Okt 23, 2008 @ 17:48:27

    hihi Marianne! Helemaal mooi vind ik ‘m en ook heel sprekend!!! Knap dame!!! Ik kan mij voorstellen dat die aardbeitjes in de zon borduren je al voldoende plezier hebben gegeven. Boekenlegger misschien????😉;)

    Beantwoorden

  6. lut
    Okt 26, 2008 @ 09:03:58

    Wat een mooie Lodewijk!

    Beantwoorden

  7. Anne
    Okt 26, 2008 @ 10:45:41

    Bedankt voor de leuke reacties!!😀

    Beantwoorden

  8. willy
    Okt 26, 2008 @ 15:55:40

    Het is een mooi portretje geworden.

    Beantwoorden

  9. Lisa
    Nov 01, 2008 @ 10:07:34

    Love your strawberry cross stitch! So sweet🙂

    Beantwoorden

  10. joseekool
    Nov 02, 2008 @ 16:03:02

    😛 dank je Willy😛 thank you Lisa

    Beantwoorden

Geef een reactie

