Mamma mia, de Wondere Wijde Wereld

 van het Wereld Wijde Web. Gisteren een behoorlijk hoog aantal bezoekers op mijn Tussendoor gehad. Ik vind dat erg leuk. Er wordt behoorlijk wat doorgeklikt vanaf Marian’ne en ook vanaf Petra en laat ik Martine ook vooral noemen. Zelf vind ik het ook leuk om bij anderen te kijken, ik doe erg veel inspiratie op en ben soms ook blij dat een ander iets maakt en ik alleen maar hoef te kijken hihihi.

Met Petra, haar dochter én de mijne zijn we afgelopen zondagavond naar Mamma Mia geweest, een leuke film waar een ieder van kan genieten. De jeugd vooral over het malle gedrag van hun ouders, de ouderen  vooral omdat het leven bij 40, 50 of  ouder gewoon heerlijk doorgaat. Dát allemaal onder het genot van de muziek van Abba. Ik vond het ook vooral leuk om de muziek te horen gezongen door de acteurs zelf, nét niet volmaakt maar toch zeker zeer acceptabel. Dankzij de grootgrutter die ons helpt op de kleintjes te letten, hadden we een gezellig avondje.

Tussendoor ben ik ook nog aan het handwerken, als ik de kans krijg in de stoel waar Lodewijk óók graag ligt. Het is echt een slimmerd, als hij je aan ziet komen gaat hij gauw in de stoel liggen en heb je het nakijken. Gelukkig staat er aan de andere kant nog een  stoel en kan ik dáár naar hartelust doorpitten. Het is een zwaarder werkje dan ik had gedacht en de vingerhoed moest erbij te voorschijn komen. Het is ook een léuker werkje dan ik had gedacht……..

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Sep 23, 2008 @ 20:32:36

    Hihi, ik kwam hier ook via marian’ne !! Maar nu via Petra !! Ja wij zijn altijd nieuwsgierig naar andermans handwerk.

    Moet een hele leuke film zijn, ik wacht op de DVD 🙂

    Goed joh, je bent al aan het doorpitten
    Dus je hebt niet uitgehaald.
    Het ziet er goed uit.

    Ben ook nog bezig met de holland stofjes, even wat tussendoor gedaan, blijft leuk hé !!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Sep 23, 2008 @ 21:24:15

    Heerlijk die Lo!! Ze weten het goed uit te kiezen hé!! Ik denk dat het doorpitten een lekker ontspannen werkje is…ondanks dat het toch ook een flinke klus is. Je quiltje wordt steeds mooier!

    Beantwoorden

  3. Anne
    Sep 24, 2008 @ 10:49:21

    Haha Lodewijkje toch..=)

    De film was idd wel leuk,hoewel ik er toch wel iets meer van had verwacht.

    Beantwoorden

  4. Marga de Geus
    Sep 24, 2008 @ 14:35:57

    Ik vind het erg leuk om bij anderen te kijken, even om en hoekje gluren en me bedwingen om alles leuk te vinden en te willen maken. Op al die weblogs meelezen is net een goed boek lezen.

    Beantwoorden

  5. joseekool
    Sep 24, 2008 @ 19:31:49

    Tussen het weblog lezen van anderen door pit ik rustig verder; mmmh zo gezegd lijkt het wel of ik doorpit…….voor wie het nog begrijpt. dank voor uw commentaren!

    Beantwoorden

  6. nicole
    Sep 24, 2008 @ 21:03:19

    Leuk he, mama mia! Ik ben ook nog een keer naar de sing-along versie geweest en dat was helemaal een geweldig uitje!

    groetjes Nicole

    Beantwoorden

  7. joseekool
    Sep 26, 2008 @ 08:55:10

    een sing-along lijkt me errug leuk, ik zag dat dat ook bij the sound of music is; de meezing bioscoop.

    Beantwoorden

  8. nicole
    Sep 28, 2008 @ 17:06:29

    vrijdag kon ik helaas niet naar de sound of music sing along maar grease komt er ook nog aan dus ik kom wel aan mijn trekken hi,hi. Ik heb sinds vandaag wel de mama mia cd dus ik kon lekker meeblerren tijdens het strijken (toch ergernis van alle mannen in huis…..)

    Beantwoorden

  9. joseekool
    Sep 28, 2008 @ 17:47:04

    * mamma mia, wat een genot nicole😛

    Beantwoorden

  10. nicole
    Sep 28, 2008 @ 18:29:32

    nou ja dat is maar hoe je het bekijkt…….de mannen hier in huis vonden het absoluut geen genog voor de oren maar ik ben er lekker weer van opgepept hi,hi

    Beantwoorden

  11. nicole
    Sep 28, 2008 @ 18:29:55

    ik bedoel natuurlijk genot……….

    Beantwoorden

  12. joseekool
    Sep 28, 2008 @ 19:02:15

    de mannen vonden het wel genoeg dus😛

    Beantwoorden

Geef een reactie

