Dubbel scoren,

in slechts 24 uur. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk kastje voor mijn groeiende lapjes verzameling. Steeds alleen maar kastjes die te breed, te diep of te lelijk zijn. Ineens werd ik een winkel ingeroepen waar ze eigenlijk alleen maar spullen verkopen, die een ander aanspreken. Nog voor ik binnen was wist ik dat het kastje, verdekt in de hoek opgesteld, hét kastje voor mij zou zijn. Meten, keuren ook door echtgenoot, en een half uur later stond het al bij mij thuis. Meteen een beetje soppen, kastpapier erin- vooral om de lapjes tegen het oeroude kastje te beschermen- en nu kan het inrichten beginnen. Oók dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, want wil ik de lapjes allemaal in één lade, of juist over de twee kleine laadjes? Wil ik dan ook mijn knoopjesdoos er bijv. in, zodat ik mijn naaimachine meer onder handbereik heb? Het leuke bordje kreeg ik cadeau  van vriendin, die dat samen met mijn dochter wel wat voor mij vond.

Het andere dat er gescoord werd, was gisteren middag. De Olympische Sporters kwamen op het Binnenhof. Toen zij kwamen was er geen doorkomen aan, maar bij vertrek hadden docher en zoon alle ruimte om ieder 12 handtekeningen te bemachtigen. Voor míj was er zelfs een handtekening van Erica Terpstra, als ik haar zie word ik helemaal blij.
Ik had een wat leukere indeling willen maken, maar dat heb ik nog niet helemaal onder de knie.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Aug 28, 2008 @ 11:02:00

    Wat een superleuk kastje!!! Daar zou ik ook voor kunnen vallen. En gefeliciteerd met je weblog, leuk!!!!

    Beantwoorden

  2. Martine
    Aug 28, 2008 @ 13:32:23

    Wat leuk, je eigen weblog! Kastje is ook leuk overigens!

    groetjes, Martine

    Beantwoorden

  3. Anne
    Aug 28, 2008 @ 13:46:20

    Leuke website en een leuk kastje!!

    Beantwoorden

  4. monique
    Aug 28, 2008 @ 14:12:12

    ontzettend leuk ,Josee !!!!
    mooie weblog door Joris gemaakt , hartstikke knap !!!!

    Beantwoorden

  5. Edith
    Aug 31, 2008 @ 10:05:34

    Ik zie een duidelijke journalistieke inslag…misschien pakt iemand je daar op en op al dat mooie patch-work! Misschien een carriere bij de Libelle of de Magriet of een ander populair blad waar ik het bestaan niet vanaf weet…? Dat kastje kan wel naar England gescheept worden wanneer je daar genoeg van hebt, errrg leuk, groetjes van Edith.

    Beantwoorden

Geef een reactie

