31 December 2012,

oliebollende laatste dag van een memorabel jaar. Tijd om terug te blikken met oliebollen onder handbereik en de Top 2000 op de achtergrond.5 Quilts zagen het levenslicht dit jaar, alsook 2 kleine tasjes met een rits. 3 Placemats kwamen uit mijn handen alsook een kinderboodschappentas en een knikkerzak.

verjaardag 17Er waren vele leuke zaken te beleven. Ik zag Sara en mijn dochter slaagde voor haar HAVO diploma. Via Facebook werd ik uitgenodigd om de etalage te maken bij The Stitch Cottage. Een aantal keer heb ik dat gedaan en de volgende staat alweer in de agenda. Ook gaf ik op verkiezingsdag een diepte interview bij CNN, maar dat is nooit uitgezonden :mrgreen:

schaatsen bij het fort

Als verdrietigheid had ik dit jaar het verlies van mijn vader. Op 87 jarige leeftijd was het, na een aantal jaren flink Alzheimer, op voor deze vrolijke knaap. Door zijn levensmotto  It’s a lovely day tomorrow”, was het verdriet makkelijker te dragen. 

Met de vrolijke noten van het lied altijd in mijn achterhoofd wens ik een ieder heel veel goeds voor het nieuwe jaar; op elk denkbaar vlak.

Josee.

Wishing all the best for 2013!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jane in Wales
    dec 31, 2012 @ 17:18:01

    Mooie foto op het ijs! Fijn om goede herinneringen te hebben. Oliebollen zien er heerlijk uit!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!

    Beantwoorden

  2. Petra
    dec 31, 2012 @ 18:02:45

    mooi om zo terug te kijken met de mooie, de creatieve en de verdrietige momenten. gezellige avond!

    Beantwoorden

  3. lupineke
    dec 31, 2012 @ 18:22:27

    Ja, zo gaat het… terugkijken op zowel een verdrietig afscheid alswel de herinnering aan een mooi mens en een goed leven..! Heel fijne jaarwisseling gewenst Josee, en dat alles wat je wenst maar uit mag komen in het nieuwe jaar!

    Beantwoorden

  4. breienmaar
    dec 31, 2012 @ 19:22:17

    Ik wens jullie ook het allerbeste voor het komende jaar! Goed om even terug te kijken, zowel de verdrietige en mooie momenten.

    Beantwoorden

  5. supergoof
    jan 01, 2013 @ 10:45:26

    Mooi & Lief geschreven!
    En wat een dommerikken bij CNN,….
    Heel veel GELUK in 2013!!
    :o)

    Beantwoorden

  6. Anita
    jan 01, 2013 @ 14:06:04

    Heerlijk zo’n heel nieuw jaar. Ik wens dat dit nieuwe jaar vele mooie dingen voor je in petto heeft.

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    jan 01, 2013 @ 22:53:15

    Lieve Josee, ik wens je een heel fijn nieuwjaar vol creativiteit!

    Beantwoorden

  8. marijke
    jan 03, 2013 @ 05:22:09

    De beste wensen voor 2013!
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.